WYKONAJ TEST
Ocena poziomu lęku i depresji:

Inwentarz lęku Burnsa

Test depresji Becka

Już sam fakt, że trafiłeś/aś na tę stronę i poszukujesz pomocy,
jest zdrową oznaką troski i dbania o siebie!

Znany lekarz / w przypadku innych terminów proszę o kontakt telefoniczny

Jeśli cierpisz i szukasz pomocy zachęcam cię do zapoznania się ze stroną.

Doświadczony psycholog to osoba, której możesz powierzyć swoje troski i zmartwienia. Zaufany psycholog jest niczym pojemnik, do którego wrzucasz swoje emocje, obawy, przeżycia i wszystkie myśli które niepokoją. 

Podnieś słuchawkę! Umówmy się! Porozmawiajmy! Zadzwoń: tel. 509 171 875


Swoją pomoc psychologiczną kieruję do osób:

  • trafiających na przeszkody i dyskomfort w skutecznym funkcjonowaniu
  • w trudnej sytuacji życiowej, związanej np.: z separacją, rozwodem, chorobą, śmiercią kogoś bliskiego
  • odczuwających brak poczucia sensu życia
  • odczuwających problemy emocjonalne, zaburzenia nerwicowe, dolegliwości psychosomatyczne
  • obciążonych oddziaływaniem stresu
  • rodziców mających tzw. problemy z dziećmi (terapia rodzinna)
  • zainteresowanych swoim rozwojem osobistym
  • mających objawy lękowe i napady paniki
  • zaniepokojonych swoimi zachowaniami żywieniowymi (bulimia, anoreksja)
  • pragnących komunikować się jasno i skutecznie, oraz nabyć umiejętność obrony własnych praw

Psychoterapia i pomoc psychologiczna w zaburzeniach:

  • Depresja (obniżenie nastroju)
  • Nerwica (lęki, fobie, natręctwa)
  • Uzależnienia behawioralne (od hazardu, zakupów, pracy, internetu, seksu)
  • Terapia DDA (Dorosłe Dzieci Alkoholików)
  • Żałoba, żal po stracie 
  • Bezsenność (zaburzenia rytmu dobowego)

 Poradnictwo psychologiczne:

  • Trudności w życiu zawodowym (wypalenie zawodowe, stres, nieskuteczna komunikacja)
  • Kryzys małżeński
  • Nieśmiałość, strach przed kontaktami
  • Niskie poczucie własnej wartości

 Formy pomocy:

  • Terapia indywidualna krótko i długoterminowa
  • Terapia par i małżeństw
  • Terapia grupowa oraz grupy wsparcia

Wątpliwości pacjenta:

Możesz zadać sobie pytanie: „Czy o swoich problemach muszę rozmawiać z psychologiem? Czy nie wystarczy mi wsparcie rodziny i znajomych?”. Jeśli rozmowa z najbliższymi lub zaufanymi osobami pomaga i czujesz po niej lepiej, pojawia się trwała poprawa twojego samopoczucia to wizyta u psychologa może nie być potrzebna. Jeśli jednak twoje obniżone samopoczucie, depresja, lęki, czy inne nieakceptowane zachowania powracają - wówczas pomoc psychologa może okazać się nieodzowna.